Gaat goede kant op hier... - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Ester Koopman - WaarBenJij.nu Gaat goede kant op hier... - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Ester Koopman - WaarBenJij.nu

Gaat goede kant op hier...

Blijf op de hoogte en volg Ester

04 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Alexandria

Hallo trouwe followers,

ik zal weer beginnen met waar ik ben geëindigd, is wel zo makkelijk. Ik ben 'druk' bezig om de jongens nederlands te leren en so far so good! Q kan kusje en knuffel zeggen en beide jongens begrijpen het. Ze kennen sinds gisteren ook het woord 'kip' en 'slaap lekker' gaat ook de goede kant op! Ik ben ape-trots op de jongens! Vorige week woensdag vroeg ik mij echt af wat er gebeurd was... wie is dit kind en wat heb je met Quincy gedaan?? Ik denk dat gewentijd erop zit wat een schatje!! Zelfs toen ik 'm van summercamp ophaalde kreeg ik een enthousiaste: eeeesteeeer en een knuffel terwijl ik normaal een blik kreeg van: hmpft en : where is mommy!!!? deze keer niet hoor, WOW, wereldshock ;)! hij is nu zoveel leuker en maakt het werk stukken makkelijker. die middag zijn we wezen zwemmen met Luise en haar kids.
Ik zou dit weekend dus naar Baltimore gaan op hotelkosten van B en L met maureen maar dat ging niet meer door omdat barry's ouders niet meer kwamen dus heb ik mijn weekend maar op een andere manier besteed.
Vrijdagavond zou ik film kijken bij Mandy maar we waren zo druk met kletsen dat we niks van een film gezien hebben haha. Zaterdag zijn we samen naar Pentagon City geweest en 's avonds met Ingrid erbij lekker uit eten geweest bij de mexicaan en daarna hebben we gebowld (en nu weet ik weer waarom ik dit spel verschrikkelijk vind! ik hou het wel bij de wii versie!). Na het bowlen gingen we nog even Old Town in om naar café te gaan (zeg gerust karaokebar :d) maar helaas... van die *amerikanen moet je 21+ zijn. Ik denk dat ik maar een leuke 21+ beveiligersvriend moet hebben om ergens binnen te komen! Wel ontzettend gelachen dus geslaagde avond!
Zondag heb ik heeeeeeerlijk uitgeslapen, goh wat heerlijk. 's Middags met Selma naar Georgetown (deel van DC) geweest om lekker te chillen aan de waterfront (rivier) en naar magic mike geweest! Top middag, echt jammer dat ze 'zo ver' woont.
En maandags moest toch echt wel weer de werkweek beginnen om 7u (toch raak je hier wel aan gewend). De hele week had ik pauze van 10-1 (wat eigenlijk al om 9.30 begon omdat ik niet meeging jongens naar summercamp brengen). In die tijd heb ik niet zoveel gedaan: chillen, donderdags skypen met Leonie en Stan (super leuk! maar heel raar om nederlands tegen een kind te praten, ik moest nog nadenken ook haha).
Riley praat steeds meer, wat super leuk is! Ri loopt trouewns super vaak met zijn miemie (speen) en ik probeer hem dat af te leren (B en L doen ook een poging......). Ik doe het alleen toch echt wel beter haha. Woensdag kwam Barry thuis en de jongens waren beide een banaan aan het eten (normaal eten ze peanuts ofzo als snack en deze keer dacht ik: laten we even gezond doen) en barry keek echt van: whaaat?! haha. Woensdags ben ik met Q naar de watersprayground geweest en nu komt de clue: na die tijd gingen we omkleden daar en ik dus ook en wijst ie naar mijn (ondertussen huge) boobs en zegt ie: why do you have those? Omdat ik een meisje ben. Do you give milk?? HAHA, lekker ding!! ik moest zo mijn best doen om niet te hard te lachen. ik zeg: nee alleen mama. q: maar geef jij ook melk aan harper? haha q nee alleen mamas met baby's geven melk. heb jij een baby? nee ik ben toch hier om voor jou en riley te zorgen dan kan ik toch geen eigen baby hebben? Oh... HAHA goh wat een kind! ’s Avonds heb ik gekookt (aardappels met bloemkool) en Barry en Lisa vonden het erg lekker waarop ik antwoord met: don’t tell my mom! I don’t want to coock when I’m back home! Haha.
Donderdag was ik met Lisa en de jongens een rondje lopen en lisa zegt: Q is echt goed in fietsen! Doet jouw fiets het trouwens nog wel? hahaha uhm... ja.. maar... ik word een luie amerikaan uh oeps sorry... Dus vandaag ben ik braaf maar weer is een keer op mijn fiets geweest! Naar de kapper wel is waar maar my goodness vet duur! 50 dollar (ong 38 euro). Dus jaar kapper overslaan en mijn mooie, BLONDE, haar laten groeien tot aan mijn kont! Oja voordat ik naar de kapper ging even broodje gegeten bij de Subway (i suck in subway... ik kan beter naar de mac gaan daar ben ik beter in bestellen). Ik: broodje kip ajb. welke kip? ik zeg: gewoon. kip! ja we hebben 4 soorten wil je bla bla bla of bla. ja whatever! geef me gewoon kip! -.-
Kom ik thuis..... zie ik dr. phil op tv nou ik ga helemaal stuk want hij heeft heel ander haar gekregen. dus ik denk: goh zelfs onze aflevering van dr. phil lopen achter. dus ik zeg tegen barry: hoelang heeft hij dit haar al? hij heeft ook zo'n rare snor haha ik moet zo lachen bar! Kijkt barry, ligt eerst helemaal in een deuk en dan zegt ie: dit is een comedy, dit is niet de echte, HAHAHA. 5 minuten later hoor je 'm gewoon nog lachen! haha. WOEPS.
voor dit weekend heb ik weinig plannen! In ieder geval morgen first aid training en zondag van 9-2 werken en daarna met Selma & Ingrid Old Town in! :D likeeee.
Hopelijk doen deze keer de foto's het, want ik heb echt leuke foto's van de jongens!
En ojaaaa: ik raak totaal niet meer verdwaald! Ik herken zelfs wegen..!!
En nog een keer: ojaaaaa: KUTKREKELS ik wil gewoon naar de wc kunnen ’s nachts en geen krekels hoeven te killen en KUTMUGGEN ik heb serieus 20 muggenbulten ofzo op mijn sexy body! Pff. Ik ben te lekker voor de muggen -.-. Trouwens ook geen last van heimwee, en ondanks dat ik iedereen mis heb ik eigenlijk weinig tijd voor het 'echte' missen (wat maar goed is ook :)) chill en leuk leven hier haha!

Hoe is het in Nederland? Zonnetje is er nu wel weer hè?! :D dat is goed!

Veel liefs vanuit the USA

  • 04 Augustus 2012 - 12:15

    Helen:

    hahahaah, wat ben je weer heerlijk bezig geweest. En ondanks dat we elkaar regelmatig spreken zijn je verhalen leuk en zit er ook voor mij weer veel nieuws tussen.

    Vooral fijn om te lezen dat je geen heimwee hebt en je daar steeds meer je draai vindt (uiteraard mag die draai over een jaar oeps 11 maanden wel over zijn hoor).

    xoxo

  • 04 Augustus 2012 - 14:46

    Hester Jansen:

    whahah jij hebt echt zulke leuke verhalen..
    het is echt een genot om ze te kunnen lezen.. heerlijke afleiding van de dag zo ;)

    Heeeel veel succes nog en top dat je voor het echte missen geen tijd hebt,,

    Liefs,!!!

  • 05 Augustus 2012 - 21:49

    Marjo:

    Ester, IK GING STUKKK!
    EN HOE!
    HAHAHAHAHHAHAHA
    je bent te lekker indeed, manman wat heerlijk die verhalen hahahah.
    Btw jammer dat baltimore niet door ging :O Maar ga maar goed oefenen met bowlen, ik wil dat doen in nl en je verslaan! :D
    En wat een meeeega cutie die riley :D aaaaaaaaaaaaaahw
    xxxxxxxxxxxxxxx

  • 08 Augustus 2012 - 12:58

    Coby:

    Leuk hoor, die verhalen en het gaat helemaal goed met die kids, volgens mij.
    En je hebt je draai wel gevonden, succes nog verder.

  • 13 Augustus 2012 - 23:29

    Daniëlle:

    Hahaha!
    Moet zo om je lachen.
    Natuurlijk kan jij beter een kind leren, om zijn speen te laten liggen.
    Anders maak je een plan van aanpak.
    Wel SMART?
    Haha! Grapje.

    Mis je! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Alexandria

Ai pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2014

Travelmonth

16 Juni 2013

Youtube filmpje

07 Mei 2013

Florida/Miami vakantie

07 Mei 2013

April

07 April 2013

mama op visite & arizona
Ester

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 32202

Voorgaande reizen:

17 Juni 2012 - 05 Juli 2013

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: