Florida/Miami vakantie - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Ester Koopman - WaarBenJij.nu Florida/Miami vakantie - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Ester Koopman - WaarBenJij.nu

Florida/Miami vakantie

Blijf op de hoogte en volg Ester

07 Mei 2013 | Verenigde Staten, Alexandria

Helloooooo!!

Dan ga ik nu eerst even naar Selma's wbj.nu want die heeft hetzelfde gedaan dus ook zelfde blog haha!
Ik zal toch maar even mijn eigen schrijven haha!

Woensdag 1 mei.
's Ochtends vroeg met de taxi (thanks barry!) naar het vliegveld en wachten op ons vliegtuig om naar Miami te vliegen!! Na lekker geslapen te hebben in het vliegtuig hebben we onze huurauto opgehaald (Selma was he-le-maal blij!) Ik er helaas naast zitten want je mag pas rijden in een huurauto als je 21+ bent. Schijtamerika ik mag ook niks haha! Sorry.. zitten kinderen bij.. ik zal me inhouden!
We hebben onze koffers gedropt bij het hostel en zijn toen naar het strand gegaan. Heeeeeerlijk!! Dat is pas vakantie :) .
Later op de dag regende het dus zijn we naar Fort Lauderdale gereden voor diner, ze zeggen dat FL het Venetië van Amerika is.. Wij zullen dat deel dan wel gemist hebben......
Wij deelden onze kamer met een ander meisje en een vrouw. Meisje heeft geen enkele nacht in haar kamer geslapen!? haha & die vrouw kwam de kamer niet uit geloof ik...

Donderdag.
Na ons super lekkere ontbijt wat niet elke dag hetzelfde was en dat heerlijke jus orange had zonder pulp gingen we weer op stap. En waar gingen we naar toe!?!?! Jawoel! SEAQUARIUM!!! Om 10.15 was het onze beurt om met dolfijnen te zwemmen! Het was super mooi en bijzonder!!! We mochten de dolfijn aanraken, een hand geven, knuffelen en met 'm zwemmen. Wauw!!! Het was echt een onwijs toffe, geweldige ervaring die gewoon niet in woorden uit te drukken is!! (Bedankt voor deze woorden Selma hahahaha)
Helaas kwam deze bijzondere gebeurtenis tot een einde en zijn we hierna gaan lunchen en de rest van het park gaan bezichtigen (wat btw niet zo groot was maar wel met leuke shows!!)
Aan het einde vd dag begon het keihard te regenen en hebben we het park verlaten (was perfecte timing want we hadden echt net alles gezien). Eenmaal aangekomen bij het hostel moesten we vd auto naar het hostel lopen in de stromende regen met water tot over onze enkels! Crazy! haha. Een warme douche genomen en daarna super ver gereden naar een pizzaria haha.

Vrijdag.
We zijn naar Key West gegaan. We hebben vernomen dat de rit hier naar toe super mooi moet zijn en dat was het ook!!! Het weer zat ons ook echt super mee!! (op 5 min na) In key west hebben we parasailing gedaan! Was suuuuuuper tof!!!! :D Bedankt Selma voor dit topidee! We zaten ook best lang in het bootje wat ook leuk was haha. We hebben ook nog even op het strand gelegen en daarna zijn we weer terug gegaan naar het hostel. Selma bedankt voor het rijden, ik ben trots op je!!! 4u heen... 4u terug.. TOPPER!

Zaterdag.
Na een korte nacht er weer vroeg uit om naar het waterpark te gaan!! Na optimaal genoten te hebben van het lekkere ontbijt gingen we. Was echt super leuk, we hadden mooi weer en het park was super! Super gave glijbanen!! 's Avonds bij South Beach een restaurantje opgezocht en daar gegeten (ons laatste avondmaal). We waren beide echt super moe dus 's avonds nog even spelletje gedaan in het hostel en daarna lekker slapen.

Zondag.
Vandaag konden we eindelijk uitslapen maar beide waren we al vroeg (klaar)wakker want we waren stiekem natuurlijk helemaal klaar voor weer een nieuwe, laatste dag in Miami!! We zijn deze ochtend/middag naar de Everglades geweest (een moeras met alligators enzo), we hebben hier een tour gedaan op een airboat en we hebben een show gezien en we mochten zelfs een kleine alligator vast houden! Voelde best nog wel fijn ;-).
Deed me trouwens ook weer even terug denken aan onze vakantie in Limburg, vriendinnetjes, toen we gingen stappen en we een super grote,dikke slang mochten vasthouden in de discotheek! (weten jullie btw nog wel disco/welke plaats?)
Na de Everglades nog ff rondgetoerd & weer terug naar het vliegveld. Onze vakantie zat er alweer op!! Na een korte vlucht van 2uurtjes weer veilig in DC aangekomen.

Echt een super tijd gehad!!! Miami is ook super mooi, goed weer gehad, palmboompjes gezien, op het strand gechilld, met dolfijnen gezwommen, geparasaild, veel gezien, gezellig gehad.. Gewoon FREAKING AWESOME!!!! :D Thanks sellieeeee! Lufjoeeeee xxxx

Zondagavond kwam ik thuis lag Barry op de bank te snurken (ik denk dat ie probeert op te blijven totdat ik thuis kom.. gebeurd nl wel vaker dit als ik langer weg ben geweest:)) wel lief, hij slaagt er alleen nog niet zo in hahaha.
Maandag ochtend gaf Q me een dikke knuffel en zei die dat ie me gemist had (en dat ie zich ontzettende zorgen had gemaakt omdat het zo had geregend haha, schatje!!) Ondertussen riep Riley dat ie mij niet wou.. naja.. je kunt niet alles hebben.. ;-) Harper herkende me iig nog wel en leek blij me weer te zien!:) Skattie!

By tha weeeej! Het regent hier! :(

Vertel! Hoe was jullie mei vakantie / queensday / bevrijdingsdag?

Veel liefs en een zonnige miami groet! xxx

  • 07 Mei 2013 - 17:44

    Selma:

    Luf joew toew! Haha tof verslag!! Ik had eigenlijk wel verwacht dat je zou benoemen dat je uiteindelijk toch hebt gereden in de huurauto en we hier allebei heel blij mee waren! ;) haha het was een topvakantie!

  • 09 Mei 2013 - 14:12

    Frances:

    Waaaaaaaauw super gaaaf ester! Wat moet jij een leuke vakantie hebben gehad! Het is je gegund!! Snel skypen heurrrr misssyou xxxxxxxxxx

  • 13 Mei 2013 - 16:02

    Nathalie:

    Woooowww Ester. Gaaaafff superrr!!
    Hahaha ben wel jaloers op je hoor.
    Tot snel op skype! :)
    lieeeefsssxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Alexandria

Ai pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2014

Travelmonth

16 Juni 2013

Youtube filmpje

07 Mei 2013

Florida/Miami vakantie

07 Mei 2013

April

07 April 2013

mama op visite & arizona
Ester

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 980
Totaal aantal bezoekers 32185

Voorgaande reizen:

17 Juni 2012 - 05 Juli 2013

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: