1 maand! - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Ester Koopman - WaarBenJij.nu 1 maand! - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Ester Koopman - WaarBenJij.nu

1 maand!

Blijf op de hoogte en volg Ester

24 Juli 2012 | Verenigde Staten, Alexandria

Goedemiddag Holland!

IK BEN VERLIEFD! OP EEN AMERIKAAN! Harper Witt is de naam (hé dat rijmt)! wat een cutiepiee! Donderdags was ik naar het ziekenhuis geweest en heb ik haar voor het eerst gezien en ondertussen is ze alweer 1,5 week thuis. Het gaat goed met haar, vandaag moet ze naar dokter voor controle en dan horen we meer. Het eten gaat alleen niet altijd goed, ze heeft veel hulp nodig etc. Die donderdag was ik btw om 5u vrij ipv 9 en mocht ik die dag al een uur later beginnen; chill!
Vrijdag. Quincy had vandaag een 'goede' dag. Afgelopen week heeft ie me zo'n beetje hele tijd genegeerd en wou die niks van me weten en alleen maar van de familie dus dat was echt dolletjes! Het naar bed brengen voor middagdutje was vandaag echt een wereldramp! Eerst Riley (bij ri moet je bij blijven en zijn hand vasthouden totdat ie gaat slapen, middagdutje en savonds (ja echt belachelijk maar goed...)) en hij wou niet slapen dus alleen maar huilen en na een half uur kon ik eindelijk de kamer verlaten! Toen Quincy... dat ging goed... totdat ik voetstappen naar boven hoor gaan (ouders slaapkamer), dus ik naar boven en zie ik dat ie zich helemaal heeft verstopt nou ik zeg van alles tegen hem en hij zegt niks terug (als ik iets echt verschrikkelijk vervelend en irritant vind is het als hij niks terugzegt wat ie wel vaker doet) nou ik mijn frustratie inhouden en de allerliefste woorden tegen hem zeggen. En uiteraard kwam die toen wel; punt voor Ester!
Zaterdag. Chille werkdag (alweer :D): Olivia (buurmeisje, 'kind' van Luise) was jarig en die hadden een waterslide in de tuin dus ik daar naar toe met Q (waar ik dus geen kind aan had :) serieus ik zou Olivia wat van mijn salaris moeten geven! Toen ik vrij was heb ik even bijgeslapen en ben ik naar haar verjaardagsfeestje gegaan en ben ik zelf ook maar even vd waterslide afgegaan. 's Avonds eerst tosti gegeten bij Mandy (duitse aupair) en daarna met haar en Maureen frozen yoghurt gegeten en ergens een drankje gedaan. Leuke avond gehad!
Zondag. Samen met Maureen en Ingrid naar Old Town geweest wat echt super gezellig was. We gingen drankje halen bij Star Bucks and you never guess! Praat 1 vd medewerkers nederlands tegen ons;)! Heeft ie 2 jaar in nederland gewoond.
Maandag. Goed wakker geworden met skypen met FGB. Hier in de buurt is een sprayground (waterspeeltuin) en ik ging daar vandaag toe met Q en Ri maar Ri maar als je denkt goh die heeft echt een chill leven daar dan valt dat nog wel mee hoor want Ri vond er NIKS aan en die moest ik de hele tijd maar vast houden en Q had de tijd van z'n leven en die moest ik ondertussen proberen te vermaken. Not easy met een 2 year old op je schouder! 's Middags wou Riley weer is niet slapen dus heb ik 'm in de stroler gelegd en gewoon heen en weer gewiegd in huis en hoppa in 2 minuten viel meneer in slaap. Blijkbaar vonden Lisa en Barry dit zo geweldig aangezien ze dit zelf ondertussen allebei ook al een keer met succes hebben gedaan! Weer een punt voor mij!
Dinsdag. QUINCY, GRRRRRRR! haha. hij wou niet slapen en als ik dan naar z'n kamer kom negeert hij me half en word ik vet chaggie natuurlijk. uiteindelijk zeg ik tegen hem; oké dan ga je maar niet slapen dus hoppa Q uit bed en hebben we maar koekjes gebakken (q helemaal blij en super lief en ik blij want dat waren mega lekkere koekjes haha).
Woensdag. Ik ben al een maand in Amerika!! Time flies!
Donderdag. Met de jongens, Luise en haar kids naar Old Town geweest ijsje gegeten en uit eten geweest. Was erg leuk!
Vrijdag. 's Ochtends wouden de jongens weer eens bijna niks maar gelukkig had Riley gymles dus dat was erg leuk. Dat is echt een leuke activiteit om te doen. 's Avonds heb ik gekookt samen met Maureen en dat betekend voor het eerst aardappels sinds ik in the USA ben! Daarna zijn we naar Target geweest samen met Ingrid en ben ik nog even naar Ingrids huis geweest om ff te kletsen.
Zaterdag. 's Middags met Mar geskypt (hoogtepunt vd dag ily hihi). Daarna met Maureen naar Pentagon City gereisd om Selma te ontmoeten; was erg gezellig!! En.. Ik moet binnenkort even shoppen voor cadeautje voor Kevin want ik heb goede ideeën opgedaan hahaha.
Zondag. Een maand bij het gezin! Vroeg eruit voor de kanotrip. Het was uiteindelijk best wel een leuke dag en dit is toch wel een ander riviertje dan de Regge hoor, haha. Vandaag geskyped met papa, mama én Mirjam, wat een skypedag :D. 's Avonds zou ik eigenlijk wat doen met Mandy en Maureen maar ik was zo moe dat ik om 8.30 al in bed lag!
Maandag. Lange dag: 's ochtends waren de boys echt super goed, ze luisterden naar me en echt super! Q naar summercamp en ik met Ri naar gym, lunchen met de boys en toen 2,5u pauze. Na de pauze probeerde ik de jongens wakker te maken omdat Luise en kids in the pool waren en ik met de jongens ook die kant op wou en Q sws niet meer dan 3u mag slapen. Meneer was niet zo blij dat ik 'm wakker maakte en was super chagrijnig en negeerde mij. Op gegeven moment zat ie op de bank en ik zeg: oké als jij mij negeert zeg ik toch lekker ook niks meer tegen jou! Dus ik 10 min later tegen R: wil je wat melk? YES. zegt Q: mag ik ook wat melk? en ik zeg: oh praten we weer? haha pff naja en vanaf toen was ie wel weer lieve Q ;). Ik erger me gewoon dood als hij me negeert! 's Avonds is Mandy hier geweest en we zouden film kijken maar ipv daarvan hebben we alleen maar gekletst! was erg gezellig dus!
Oja haha ik had het vd week met Lisa en Barry over mijn naam ( Amerikanen zeggen: Koepman) en toen ook over mijn voornaam en Lisa zegt ja hier spel je het altijd met TH. haha ik ging helemaal stuk! ik zeg ja in nederland ook hoor.. maar sommige ouders... haha .
EN.... aankomend weekend is mijn weekend off en Barry's ouders komen hier dit weekend om Harper te ontmoeten! Zij zouden naar hotel in Alexandria gaan en toen zegt Barry zondag: OF we sturen jou naar hotel en dan slapen mijn ouders in jouw bed! Nou van mij hoor je geen commentaar hoor..... Dus aankomend weekend ga ik (op hotelkosten van hostparents) weekendje met Maureen naar Baltimore! :D Echt super lief gewoon!! Heb er nu al super veel zin in!
Ik ben nu trouwens vrij tot 2u en ik ga maar even ontbijten en een stukje wandelen (go ik). Vanavond waarschijnlijk uiteten met een nieuwe au pair in de straat uit Columbia.

Hoe is het daar? Weer is alweer beter hè? :)

XXX

  • 25 Juli 2012 - 05:58

    Jasper:

    Klinkt allemaal zeker gezellig Esther!
    Mooi dat je je goed vermaakt en veel plezier in je vrije weekend.

    Groetjes

  • 25 Juli 2012 - 08:54

    Helen:

    hahaha hilarisch hoe je dit allemaal weer schrijft.

    enneh: wees maar blij dat je geen Elgersma van achter heet :-).

  • 25 Juli 2012 - 09:21

    Moniek:

    Heeee Ester! Wat leuk daar allemaal! Hou die kids een beetje in bedwang he! ;)
    Wat heb je trouwens veel vrije tijd daar (of lijkt dat zo), fijn toch! Genieten met de andere au pairs daar! Have fun! X Moniek

  • 25 Juli 2012 - 09:43

    Marjo:

    Hahhahahahah ily2 babeeee

  • 28 Juli 2012 - 15:37

    Coby:

    Nou, gisteren via je moeder de link gekregen, maar dat had je gelezen zag ik en nu dus even bijgelezen. Leuk hoor, wat je allemaal meemaakt en kids zijn niet altijd makkelijk. Maar je hebt ook best veel tijd om te genieten volgens mij. Veel plezier en succes nog en ik kijk af en toe even op je site.

  • 30 Juli 2012 - 23:05

    Evelien Bovenmars:

    Hey Ester,

    Wat leuk om even helemaal bij jou in the USA te zijn door je verhalen.
    Q heeft jou mooi tuk zo te lezen (waar heb je de goede kneepjes nou toch geleerd?!).
    Je maakt leuke dingen mee en vaak typische Ester-dingen, wat me aan het lachen maakt als ik het allemaal lees :)
    Kevin vorige week nog op het strand gezien met Jord, hij zag mij niet ;) (Budde-beach, haha).

    nou, meis, hou je taai en blijf vooral lekker genieten zoals je nu al doet!

    Dikke knuffels en veel liefs Evelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Alexandria

Ai pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2014

Travelmonth

16 Juni 2013

Youtube filmpje

07 Mei 2013

Florida/Miami vakantie

07 Mei 2013

April

07 April 2013

mama op visite & arizona
Ester

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 32210

Voorgaande reizen:

17 Juni 2012 - 05 Juli 2013

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: