Welcome Harper Witt Scanlon - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Ester Koopman - WaarBenJij.nu Welcome Harper Witt Scanlon - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Ester Koopman - WaarBenJij.nu

Welcome Harper Witt Scanlon

Door: Esterkoopman

Blijf op de hoogte en volg Ester

11 Juli 2012 | Verenigde Staten, Alexandria

I say hellooooo!

Ik zal beginnen bij the 4th of July! Big deal in Amerika zeggen ze. Ik heb geen idee haha. Ik sliep tot 10u, Barry ging met de jongens naar DC en ik zou later komen, ondertussen geskyped met Kevin en toen belde ik Barry en was hij al op zijn weg terug dus had niet zoveel nut meer haha. 's Avonds feest bij de buren met heel lekker eten en daarna met z'n allen vuurwerk gekeken, wat in DC was dus ik vond dat het te ver was om echt goed te kunnen zien dus mijn 4th of july was niet zo bijzonder ;)!
En mensen ze hebben echt de BESTE brownies!!

Donderdag. Accefietje (of hoe typ je dat? naja je snapt wel wat ik bedoel he!?:)) met Q gehad en toen was hij na z'n middagdutje nog boos etc. en 's avonds had Lisa hem naar bed gebracht en had ie gezegd dat ie dankbaar was voor mij en dat ie hoopte dat we de volgende dag weer vrienden konden zijn en dat ie zich goed zou gedragen! Super schattig!!
Vrijdags. Ik moest om 8am beginnen maar de jongens waren met Lisa boven dus heb ik van 8-9 betaald gekregen om the titanic te kijken, chill leven dacht ik zo haha.
Ik ben met Q naar het zwembad geweest en toen we terug kwamen ging die slapen en kon ik ondertussen weer een film kijken en chatten met de nederlanders (hier word ik allemaal voor betaald he).
's Avonds met Maureen en Ingrid gegeten en nog drankje gedaan met hun en nog een vriendin van Maureen. Was erg gezellig! Ik heb wel avondklok en moet, ook in het weekend, om 12u thuis zijn pffff. Naja komt over paar weken ook wel goed..
Zaterdag. 's Ochtends geskyped met mama, fgb en mir voor 2 uur lang, super gezellig! Ik was vrij vandaag en ben met Luise en Mira (vriendin van haar) wezen winkelen in shopping mall hier in de buurt. Tis nog wel even wennen om met andere meiden te winkelen ipv met m'n beste vriendinnetjes maar komt wel goed! :) 's Avonds leuke bday party van Maureen gehad! Ik zou Ingrid (nl aupair) naar het metro station brengen dus wij lopen naar de auto, gaan in de auto zitten krijg ik de sleutel er niet in dus ik zeg: naja we kregen de auto open dus we zitten iig in de goede auto dus Ingrid probeert de sleutels erin te krijgen en ondertussen kijk ik in de auto en zeg ik: DIT IS HELEMAAL NIET MIJN AUTO! hahahaha. zaten we gewoon in de verkeerde hahaha. Dus wij snel eruit en naar de goede auto! OEPS haha. hilaaarisch.
Zondags ben ik met de jongens, Mira, Luise en haar kids naar het zwembad geweest; erg gezellig. s Avonds ben ik met mijn buddy Nicole en vriendin van haar uit eten geweest, het was gezellig maar gewoon voor 1 avond.
Klinkt allemaal net als daten, met de één klikt het wel en met de ander niet! haha.
Maandag was weer chilldag, eerst met Riley wezen gymmen en daarna viel hij thuis in m'n armen in slaap (schatje), Q opgehaald van summercamp, lunchen en 's middags was ik vrij en heb ik gejogd of iets wat er op lijkt :). Toen ik terugkwam was ik ook bij het feestje van Hester, gezellig!!
's Avonds met z'n allen uiteten geweest (Barry, Lisa, de jongens, Lisas moeder en haar broer) die slapen hier btw een week. Daarna ben ik met Mandy (vriendin van Luise) naar de bios geweest; Ted the teddybear, echt super leuke grappige film!

Gisterrrrr!!! Met Q, Riley en Jabe (lisas broer) naar de sprayground geweest. Riley wou helemaal niks dus TOPTIJD haha en na de lunch ging Q slapen en was Riley op en top wakker en ondertussen......... Is Lisa bevallen van een meisje! Harper Witt Scanlon. Na foto's gezien te hebben; wat een schatje! Nu Lisa en Barry niet thuis zijn heb ik vanavond gekookt (go ik)!
Vandaag ben ik vrij tot 3u en ik heb de was gedaan, boodschappen gedaan en nu ben ik chill een film aan het kijken. Ik begin al op een huisvrouw te lijken! Zonet lekker een stroopwafel gegeten; jammieee! wat smaakt dat eigenlijk goed haha! Ik moet trouwens wel bekennen dat ik gister aan Jabe heb gevraagd of die 2 krekels wou doden want ze zaten recht voor mijn badkamerdeur JAKKIE.

Verder voel ik me trouwens erg goed! ;d
hoe gaat het daar? XXX vanuit the USA

  • 11 Juli 2012 - 18:27

    Leonie:

    he lieverd,
    Nou wat ik allemaal lees heb je meer rust daar en tijd voor leuke dingen dan toen je nog in nederland was! HI HI. Al dat lekkere eten op die foto's, als je bedoeling was me lekker te maken, nou gelukt. Heb je al lekker geknuffeld met de baby? Nou zal je snel mailen. Liefs mij, en stan en jeroen natuurlijk

  • 11 Juli 2012 - 19:34

    Jan Glas.:

    Hallo Ester volgens mij heb je een lui leventje daar,Maar niet heus !!!!!!!!

    Geniet van de leuke en mooie dingen,en het lijkt me ook een Fantastische ervaring Groetjes Jan
    Jolanda en Jan Douwe.




  • 11 Juli 2012 - 19:49

    Sandra Mensink:

    Hoooi, nou aan je reisverslag te zien, ben je al redelijk ingeburgerd. Stiekem wel een beetje jaloers op je, dat jij zo een heel klein baby'tje vast kunt houden en ik niet ;( Dat blijft altijd mooi!! Je hoeft je in elk geval niet te vervelen in the States. Leuk om zo je verhalen te lezen! Internet is dan toch een ideale uitvinding. Morgen weer lekker samenwerken met je ma.... "werken"? haha. Geniet er van en hoop snel weer een verslag van je te lezen. Bye Sandra

  • 12 Juli 2012 - 06:50

    Marijke (Activity):

    Hey Ester! Leuk berichtje hoor; klinkt alsof je het goed naar je zin hebt:-) Veel plezier nog! Groetjes, Marijke

  • 12 Juli 2012 - 07:34

    Anita Luppens:

    Fijn dat het goed gaat en het naar je zin hebt daar.
    Geloof idd dat er een hoop meiden jaloers zijn op jou hihih

    Gr Anita

  • 12 Juli 2012 - 11:36

    Celine Holtmaat:

    Ester,

    Wat leuko m al je verhalen te lezen. Zo te lezen heb je het wel naar je zin.
    Veel plezier en succes nog daar en ik blijf je verhalen lezen :-D

    Liefs Celine

  • 14 Juli 2012 - 19:31

    Selma:

    Hooooiii Ester....
    Mm.. wat jij toch allemaal meemaakt. Nu weer met instappen in een verkeerde auto. Hahahaha.. dat is zooo grappig! Nogmaals gefeliciteerd met Harper en we zien elkaar snel. Ik bericht je komende week via Facebook wel even om iets af te spreken.
    Geniet nog van je weekend!

    Xxx

  • 16 Juli 2012 - 02:21

    Maureen :

    Yes, onze blind date was dus wel geslaagd ;) of daten we omdat je nog twijfelt :P hahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Alexandria

Ai pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2014

Travelmonth

16 Juni 2013

Youtube filmpje

07 Mei 2013

Florida/Miami vakantie

07 Mei 2013

April

07 April 2013

mama op visite & arizona
Ester

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 823
Totaal aantal bezoekers 32204

Voorgaande reizen:

17 Juni 2012 - 05 Juli 2013

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: