Heb ik wel weer....... - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Ester Koopman - WaarBenJij.nu Heb ik wel weer....... - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Ester Koopman - WaarBenJij.nu

Heb ik wel weer.......

Door: Esterkoopman

Blijf op de hoogte en volg Ester

03 Juli 2012 | Verenigde Staten, Alexandria

Weer tijd voor een blogje...

Dit was een rollercoaster week, ik heb een paar heimwee momenten gehad maar daar in tegen ook super leuke dagen gehad! Ik heb weer wat meegemaakt ;)
Dinsdag: Vrije dag. fietsen op m'n mountainbike (au m'n kont) en natúúrlijk moest er wel wat gebeuren dus kreeg ik een lekke band, viel ik om en hielp een man om mijn band te plakken, lukt het hem niet en wil hij me naar de fietsenmaker brengen. Lisa en Barry bellen en lisa haalt me op want wat leren we? niet met vreemde mensen mee! Na dit avontuur ben ik naar Maureen geweest en heb ik haar cutiepies ontmoet.
Woensdag: 's ochtends vrij maar wekker om 6 uur: frances geslaagd!! 's Ochtends last van heimwee dus ik dacht; ik ga een rondje lopen.. ff een uurtje.. dat werden er 2 want ja ik was verdwaald (grr haha). Er is hier zo'n groot/hoog gebouw (kak alweer vergeten hoe het heet haha) en uitzicht over virginia dus dat is wel mooi.
Donderdag: Een echt Riley-dagje, 's ochtends naar de playground geweest (terugweg verdwaald -.- ik snap niet hoe ik het doe!) Tussen de middag toch even NL tv gekeken: Baantjer! 's Middags met de kids in het zwembadje gespeeld. Niels heeft z'n diploma binnen!
Vrijdag: Marjo heeft haar diploma nu ook ergens thuis op haar rommelkamer liggen!:) Ik ben met Rileys naar Tumbles (gymles) geweest en terug alleen gereden voor de 1e keer (zonder verdwaald te raken). Tussen de middag even snel naar Target geweest (huge winkel). Daarna was het beetje saai; jongens werden pas wakker om 5/half6 en barry was thuis dus ik had net zo goed vrij geweest kunnen zijn. 's Avonds met Luise en vriendin van haar ergens wat wezen drinken. Toen ik weer thuis was begon de storm etc en stroomuitval
Zaterdag: tot 11pm stroomuitval PFF, smiddags verjaardag van Riley; super leuk!
Zondag: onverwachts vrij 's ochtends, dus lekker uitslapen. Met Maureen naar festival in DC geweest, was erg leuk om mee te maken. We hebben oa gezien hoe je curry krekels maakt! En naar history museum geweest.
Maandag: Pannekoeken als ontbijt! Met de jongens naar de sprayground geweest (waterspeeltuin); erg leuk!! super geschikt voor die leeftijd en verkoelend (en terwijl ik al 2 weken in de brandende zon loop ben ik nu toch eindelijk verbrand haha). Daarna zijn we wezen lunchen at de mac (jammie) en stond ik in de rij zegt een man tegen mij: waar kom je vandaan? ik zeg: nederland, kun je het horen? haha zegt ie: ja je klinkt als niet van hier haha. BEDANKT :)! haha.
's Avonds kwamen Luise en Mandy hier om The Notebook te kijken; mooie film! Moet nog ff wennen aan film kijken zonder ondertiteling!
Today: Met de jongens naar DC geweest met de metro naar het air and space museum.
Nadeel met kids reizen: zwaar zo'n buggy ding hele tijd duwen etc. Groot voordeel: iedereen staat voor je op omdat dat ding zo wiebelt en jij 2 kinderen hebt (y)!! hahaha. De jongens waren zo lief deze 2 dagen!! echte schatjes! (L) ze hebben ook zo hun momenten dat ze totaaaaal niet leuk doen maar goed.. die heeft elk kind en dat leer ik ze nog wel af, mhuwhaha! :P haha.
Nu maar is kijken of ik kan helpen met het eten en vanavond maureen hier filmpje kijken!
Pff vergeet ik bijna 1 ding te zeggen: heb ik gisteravond 5 minuten over gedaan om een krekel/sprinkhaan, ik weet het niet, te killen! iedereen sliep en ik wou niet slapen zonder het te doden hahaha. ik ben zo trots! EN... heb ik vanmorgen óók nog is een spin moeten killen all by myself, en een niet al te kleine ook! TROTS!?!?! de PDS gelooft dit nooit, haha .

dikke kusssssssss

  • 04 Juli 2012 - 04:05

    Ester Koopman:

    "en uitzicht over virginia dus dat is wel mooi. " Oeps typefout moet zijn; Alexandria en niet Virginia

  • 04 Juli 2012 - 07:21

    Helen:

    He he, blij dat je eindelijk je draai wat vindt, nou ja eindelijk. Madam was zelluf zo ongeduldig. Moet je je verhaal eens teruglezen en dan zien wat je in een week tijd al allemaal ondernomen en.... geleerd hebt (reizen met een buggy, fietsen met helm, verdwalen en.... ongedeertje killen). Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.

    knuffff

  • 04 Juli 2012 - 16:56

    Nicolien:

    Zozoow. Wat een belevingen weer!:) natuurlijl, jij hebt een spin gedoodt!!;) hihi
    Is het zo zwaar om een buggy te duwen?
    Liefss

  • 06 Juli 2012 - 11:43

    Miranda:

    Erg leuk om al je verhalen te lezen. Tahir en ik zijn een grote fan van je. Afgelopen jaar zijn we ook naar de USA geweest en volgend jaar willen we weer als de financien dat toelaten. We blijven dus zo helemaal in de ban van de USA hihi.
    Tis wel warm he daar, is het een beetje uit te houden in die hitte? Scheelt wel dat ze overal airco hebben. Hebben jullie ook airco thuis?

    Nou een fijn weekend gewenst!

    groetjes Miranda

  • 07 Juli 2012 - 09:52

    Erick:

    hoi Ester
    weer leuk om je verslag te lezen. En wat knap dat je ongedierte bestrijdster bent geworden, hahaaa (kan mij nog een spin herinneren op de deurpost bij je moeder thuis, iiiieeeeeeeeeeeeeee).

    Het lijkt wel een vakantie, in plaats van werken. Beetje naar speeltuinen en van uitzichten genieten.
    Maar gelijk heb je.

    Zie we wel dat je zo langzamerhand ook je weg wel vindt

    Blijf lekker schrijven, blijven wij op de hoogte.

    groeten aan Barry, Lisa en de kids

    en jij natuurlijk ook groetjes

  • 08 Juli 2012 - 12:11

    Cora Zomer Landstede:

    Hoi Ester,

    Ik lees met plezier jouw belevenissen. Heb de groeten overgebracht aan je oud klasgenoten van Landstede, die op 5 juli hun diploma PW Kinderopvang kregen. Maar of ze ook zover van huis gaan....? Anyway, have a very nice time in the States

    Hartelijke groet,
    Cora Zomer, Landstede Raalte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Alexandria

Ai pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2014

Travelmonth

16 Juni 2013

Youtube filmpje

07 Mei 2013

Florida/Miami vakantie

07 Mei 2013

April

07 April 2013

mama op visite & arizona
Ester

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 538
Totaal aantal bezoekers 32208

Voorgaande reizen:

17 Juni 2012 - 05 Juli 2013

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: