Eerste weekend - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Ester Koopman - WaarBenJij.nu Eerste weekend - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Ester Koopman - WaarBenJij.nu

Eerste weekend

Door: Esterkoopman

Blijf op de hoogte en volg Ester

27 Juni 2012 | Verenigde Staten, Alexandria

Mijn eerste weekend bij de familie zit er alweer op! Ik heb de tijd gehad om ze te leren kennen wat heel leuk was. Leuk gespeeld met de kiddo's!
Zaterdag ben ik mee geweest naar Lisa's babyshower wat georganiseerd is door de buurvrouwen dus die heb ik al leren kennen, het was erg gezellig! We aten eerst een overheerlijk stukje taart met ijs en daarna was het tijd voor Lisa om de cadeautjes open te maken (voor de gene die willen weten hoe een babyshower hier gaat)! Oeh en we deden een spel met babyfoto's en de gene die het meeste raden kreeg een bon voor gratis drankje bij starbucks. Nu moeten jullie raden wie heeft gewonnen? YES, that would be me! En dat op mijn 2e dag hier!
's Avonds beetje gechillebilld en tegen 10en kwam er een nederlandse au-pair langs (maureen) en dat was wel gezellig! Zondag een beetje buiten gespeeld enzo want hier kan dat het is hier 30 graden WOEHOE. en 's middags / 's avonds met Barry en de jongens naar Washington DC geweest want daar was soort festival achtig iets met een band en bbq's (bbqfestival) en dat was wel leuk! De jongens zijn nog wat gehecht aan de ouders, logisch nu nog natuurlijk, maar dat komt wel goed :).
De jongens zijn (best wel) verwend, ze mogen bijna alles! Hier moet ik erg aan wennen maar we zullen zien hoe het aankomend jaar gaat...
Vandaag ice-tea gedronken.. letterlijk koude thee; jakkie! maaaaaar...... ze hebben hier..... jus zonder pulp/vliesjes; thank you!!! :) haha.
Mijn eerste werkdag was vooral in de middag leuk want ik ben rondje gaan wandelen met Riley en Quincy en daarna gespeeld bij de buren die een duitse au pair hebben. 'S avonds ben ik met Luise (mijn duitse buurmeisje) en een vriendin van haar naar National Harber (plaatsje in de buurt) geweest en hebben we beetje rondgelopen enzo, was gezellig.
Vandaag (dinsdag) is mijn vrije dag deze week en jullie kennen het verhaal van de fiets al wel van fb dus dat doe ik niet opnieuw hahaha. Nu ga ik morgen nog een keer proberen om op mijn eindbestemming te komen!!
Mijn phone is nu wel erg aan het vervelend-doen (dit is een blog wat iedereen kan lezen dus ik hou het netjes) want ik kan niet altijd smsjes ontvangen :( baaaaln!
En de genante verhalen zet ik uiteraard ook niet op m'n blog hahahaha :). Maar ik kom er wel hier (met soms een beetje hulp uit nederland haha)!

Veel liefs vanuit Alexandriaaaaa

ps. perfect timing! Barry roept dat diner bijna klaar is!

  • 26 Juni 2012 - 23:02

    Kevin:

    oke....die bbq wil ik! Meenemen!

  • 27 Juni 2012 - 05:48

    Teun:

    Knus huis, lijkt me. met gezellige troep, hahaha.

  • 27 Juni 2012 - 10:16

    Helen:

    hahaha hoe kan iemand die geen koffie lust, juist de waardebon voor Starbucks winnen ;-).

    Wel weer leuk om te lezen wat je daar allemaal meemaakt.

    En dat fietsen daar ga je ook vast nog wel onder de knie krijgen.

    byebye

  • 28 Juni 2012 - 10:17

    Frances:

    Leuk om weer te lezen essie, en wat een leuk huisje! En idd die bbq niceeeeee!! :D

  • 28 Juni 2012 - 20:13

    Sandra Mensink:

    Hoi Ester, ik heb het verhaal van "de fiets" al gehoord van je moeder.... volgende keer beter! En alles valt te leren, ook fietsen.. haha! Fijn dat je het naar je zin hebt en dat je ook leuk contact hebt met andere au pairs! Als ik de foto's zo bekijk, mmmm en ik maar denken dat ik altijd overal speelgoed heb liggen, maar bij jou kunnen ze d'er ook wel wat van!
    Heel veel plezier en ik volg je verhalen, leuk om te lezen!
    Groetjes van ons allemaal

  • 02 Juli 2012 - 20:17

    Cristel Hekkert:

    Hai Ester,

    leuk om je te mogen volgen in de States! De foto's geven een mooi beeld van hoe het daar is. Hopelijk komen er ook plaatjes bij uit de omgeving en alle dingen die je gaat bekijken.
    Heel veel plezier en succes met de family+kids en alle andere au-pairs overthere!

    Big hug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Alexandria

Ai pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2014

Travelmonth

16 Juni 2013

Youtube filmpje

07 Mei 2013

Florida/Miami vakantie

07 Mei 2013

April

07 April 2013

mama op visite & arizona
Ester

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 32199

Voorgaande reizen:

17 Juni 2012 - 05 Juli 2013

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: