Das waar ook... ik heb een blog! - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Ester Koopman - WaarBenJij.nu Das waar ook... ik heb een blog! - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Ester Koopman - WaarBenJij.nu

Das waar ook... ik heb een blog!

Blijf op de hoogte en volg Ester

24 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Alexandria

Hey allemaal!

Oeps.. ik ben mijn blog een beetje vergeten / geen tijd voor gemaakt blabla maar dat is niet zo erg, hebben jullie het ook is rustig (hoewel het nu dus wel lange blog word) maar ik ben ook vergeten bij elke dag in mijn 'dagboek' op te schrijven wat ik heb gedaan, serieus heb ik gewoon maand niet gedaan KATS VERGETEN! :P dus ik moet nu heeel goed denken wat ik allemaal gedaan heb! ;$

Ik ben naar cirque de soleil geweest met marinka! Was super leuk!

Quincy is 4!! Met zijn bday party hebben we kettingen gemaakt en pizza en cupcakes gegeten, was erg gezellig en leuk!

Oké ik pak gewoon facebook en mijn foto's erbij; oktober:
Samen met Lisa en de kids naar een cox festival geweest; alles in de sfeer met pompoenen, hooi, veel dieren en mais. super veel glijbanen waar ik en de jongens veel plezier hadden! Was een super leuk dagje uit!!
Op di en do gaan beide jongens naar school en als ze uit school komen om 1u dan begin ik weer en gaan we even lunchen en dan gaan we spelen en daarna een stuk wandelen (ik loop en hun zitten in de stroler) . Q hoeft niet altijd een nap te doen maar hij moet van mij wel mee want ik kan hem niet alleen thuis laten. maar meneer heeft tegenwoordig een eigen sterke mening en NEE is NEE; gezellig! haha.
vorige week heb ik wat nieuws geprobeerd. we hebben er gewoon een geheimpje van gemaakt dus wij samen riley naar de stroler 'gelokt' en q mocht fietsen. nou jochie helemaal blij en super stoer dat wij samen geheimpje hadden!

Harper is 3 maanden!!! Betekend dat ik nu 3 ipv 2 kids heb. Op zich heeft Lisa haar vaak genoeg maar nu neem ik Harper ook wel is mee naar de speeltuin zodat lisa wat tijd voor zichzelf heeft, Lisa gaat sporten en pas ik op de kids. Kind is ook zo'n schatje he!! Vooral als ze lacht, gut wat een droppie!!!

Ja volgende onderwerp: Lisa en ik hebben ons ingeschreven bij de sportschool!

We zijn naar de verjaardag van de zoon van een vriendin van Lisa geweest. Die mensen hebben er heel wat voor over gehad, ze hebben de hele kinderboerderij naar hun backyard verplaatst! Hanen, schildpad, hamsters, schaap, 2 pony's! My goodness... maar goed... zal dan wel he haha! hun keus :P.

Oeeeeh en Barry die is een weekend met de jongens naar zijn familie gegaan in Massachusetts , sjongejonge dat is toch ook geen naam voor een staat! geen idee of ik het goed heb geschreven, boeit ook niet! ;p punt is: GIRLSWEEKEND! was echt super leuk!! Op zaterdagochtend moest ik harper passen; alias skypen (met marjo en hester) ;) maar... heb ook wel wat met haar gedaan hoor! we zijn even een rondje gaan wandelen (en alweer .. ik ben de gene die loopt!). Vervolgens zijn we naar een big shopping mall geweest! Super groot en super leuke winkels, leuke dingen gekocht en was super gezellig!! :)
Zondags hebben we een garden tour gedaan in de tuin van het witte huis! Leuk! We hadden kaartjes gekregen van een kennis van Lisa dus ik voelde me heel speciaal, ik bedoel; kaartjes om erin te komen.. moet toch bijzonder zijn..! komen er dus blijkbaar gemiddeld 19.000 mensen op 1 dag voor die tour :P (niet elke dag en niet elk weekend maar toch!) niet zo speciaal als verwacht maar ik ben nog steeds de enige van al mijn vrienden die dat wss zal doen DUS.. haha!)

Ik was er ook zeker aan toe; een weekend zonder kids! Ik was echt de hele week chaggie! Ik werd gewoon gek van ze! Ik had nergens meer geduld voor. Ri gaat dus niet uit zichzelf slapen 's avonds maar je moet bij hem zitten totdat ie in slaap valt; ik werd daar gewoon knettergek van! Kids doen elkaar alleen maar pijn en pff ik werd gek!! Een beetje een krokodillentraantje laten en ze krijgen alles wat ze willen. pffff. echt geloof me; super vermoeiend!
We zijn een keertje naar de bios geweest, me and the boys. nou zo lief als ik ben geef ik die kids een snoepie. wil riley meer. ik zeg; ik héb niet meer! tot 10x toe. begint ie toch te huilen IN DE BIOS!! hahaha oh my goood haha schaamde me diep haha! Toen toch maar super verantwoord die speen in z'n mond gedrukt haha.

oooh en wij zijn zoooo trots op riley!! Hij praat zoveel en je begrijpt heel goed wat ie bedoelt etc. en als hij wil zeggen: thank you zegt ie 'you' en elke keer proberen we ; het is THANK you. maar hij zegt het niet. zegt ik 2 weken geleden: lisa ik geef het op! wat zegt ie: thank you. HAHAHA. en sinds dien elke keer 'thank you' zoo trots. en zoveel andere dingen zegt ie, echt super leuk!! :D

Kids new favo game is hide and seek. dan gaan we naar de basement and gebruiken we flashlights en dan spelen haha super leuk en vooral omdat riley nu eindelijk het spel snapt!! Op het begin toen ik hier was en je vond hem werd ie helemaal boos en verdrietig haha en nu vind ik het hilarisch als je hem vind!! :P
Ik was gister met hem naar de speeltuin en toen speelden we ook hide and seek en toen ging die op de grond liggen hahaha ik lag echt in een deuk ; alsof ik hem niet zie als ie op de grond ligt haha! super grappig.

Ik ben weekendje naar NYC geweest! Ik ken een meisje van de oriëntatie en die woont daar dus daar ben ik naar toe geweest. nou het begon al slecht met mijn bus die voor mijn neus wegreed (en nee ik was niet te laat!) uiteindelijk een uur later dan gepland reden we weg!
's Avonds gezellig bijgekletst met Emily en de volgende dag op tijd opgestaan om er wat van te maken (hoewel zij wel een uur bezig was met haar haar waarvan ik dacht;l grrr) anyway wij naar times square geweest (Voor 5 min) 's middags op watertaxi geweest en alles goed kunnen zien, was wel super leuk!! 's Avonds naar de bios geweest, was leuk film. Volgende dag naar polish district geweest, zij is van polen en 's middags naar Central Park. Om 5u ging mijn bus weer.
Blij om weer thuis te zijn bij mijn lieve hostfam!! oost west, thuis best!
Lisa zei dat Q ook had gezegd dat ie me mistte, super lief en de volgende ochtend kwam ik boven en ze waren zooo blij me weer te zien echt super super super cute!!!! :)
Toen 's middags naar bos geweest en leuke dingen gedaan. Helaas moesten we ook naar de dokter want de jongens hoesten de longen uit hun lijf, super zielig.

Gister heb ik de chillste werkdag EVER gehad!!
9-4 moest ik werken.
9-12.15; jongens op school en ik met harper, lisa was uiteindelijk ook thuis omdat ze ziek was, dus ik harper aankleden lisa haar voeden en toen sliep ze alweer dus ik skypen en chillen.
12.15; jongens op halen. lisa met q en harper weg haar ouders ophalen van het vliegveld en ik met riley spelen en lopen, die viel na serieus 5 sec in slaap.
14.00; chillen en skypen.
Maar voelde me wel beetje schuldig dat de dag zo was en de jongens wouden graag voor bikeride om 15.50 dus dat gedaan en toen even bij de buren gespeeld en om kwart voor 5 waren we weer thuis. Toen met de familie uit eten geweest omdat lisa's ouders en broer hier zijn tm vrijdag.

aaah en vandaag; hele familie is hier dus; stoot ri zijn hoofd en zijn oom hem troosten enz en hij bleef maar huilen en toen kwam die naar mij toe lopen en moest ik hem troosten! aaah lief he! sorry voor zijn oom maar voel ik me ook nog een keer goed haha!!! :)
Riley heeft nl laatste weken iets nieuws; elke keer als ie huilt vragen om mommy, best frustrerend voor mij soms. maar goed.. moet er maar aan wennen...

Ik denk dat dit het wel zo'n beetje was!! :)
Ondertussen ben ik regelmatig met mensen uit NL aan het mailen (ik heb nog nooit zoveel gemaild als sinds ik hier ben haha) .
Wel echt super leuk!! Fijn om op de hoogte te blijven wat er daar allemaal gebeurd enzo!! :)

Verder spreek ik nog vaak genoeg met mijn lieve vriendinnetjes hier af! Super blij dat ik zulke leuke meiden hier heb ontmoet!!

En ook al kunnen de kinderen soms het 'bloed onder mijn nagels vandaan halen' het kunnen ook zulke super schatjes zijn!!! had bij geen andere familie willen zijn!!

Ojaaaaa en ik ben een bij met halloween! Pakje was eigenlijk anders maar Lisa heeft het gefixt! Ik had orginele pakje aan en ik vond het verschrikkelijk en toen kwam ik boven ik zeg; niet lachen! hahaha nou lisa dus wel haha en barry deed echt moeite om het niet te doen maar je zag het gewoon hahaha!! Nu ben ik super blij met mijn pakje!!! :D

Laat me weten hoe het daar is! En met het weer haha! Gelukkig is het overdag nog lekker weer... hier loop ik vandaag weer in shorts en tshirt! :) wat een heerlijk weertje!!

heeeeeeeeeele dikke kus en knuffel uit the usaaaaaaaa!!
xxxxxxxxxxxx





  • 25 Oktober 2012 - 16:18

    Kevin:

    Nice Bloggie hoor! En leuke foto's!

    "Zij is van Polen" :)
    Kind regards!

  • 25 Oktober 2012 - 21:58

    Leonie:

    Ha ha, wat een verhaal. En jij zit nog steeds op de mijne te wachten. Zijn we al een maand verder? Zo ja ik win graag met records verbreken. Hi hi. Xxx

  • 26 Oktober 2012 - 00:57

    Selma:

    Oooohh.. wat is Harper toch een schatje!! En wat is ze gegroeid de afgelopen tijd! Ik ben zo blij dat ik je weer ga zien zaterdag!! Leuke blog. Het werd wel weer tijd ja, want ik ben ontzettend benieuwd wat je allemaal hebt gedaan de afgelopen tijd ;) Ook leuke foto's!! En volgens mij ben je tot nu toe in ieder geval de enige van je vriendinnen die in de tuinen van het Witte Huis is geweest.

    Tot zaterdag!!

    Xxx

  • 29 Oktober 2012 - 15:43

    Nicolien:

    Heee Ester,

    Werd idd weer tijd hihi. Wat een leuke verhalen altijd. Wat maak je veel mee. En wat een schatjes van een kids heb je om op te mogen passen.
    En het weer.. regen vandaag:(
    Was leuk dat je er ff bij was in de bb zaterdag! ;p

    Liefsxx

  • 29 Oktober 2012 - 19:31

    Frances:

    GREAT! leukkke blog weer lievie! ook al was ik van heel veel dingen al op de hoogte nog steeds leuk om het te lezen! xxxxxxxxxx misje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Alexandria

Ai pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2014

Travelmonth

16 Juni 2013

Youtube filmpje

07 Mei 2013

Florida/Miami vakantie

07 Mei 2013

April

07 April 2013

mama op visite & arizona
Ester

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 687
Totaal aantal bezoekers 32193

Voorgaande reizen:

17 Juni 2012 - 05 Juli 2013

Ai pair met Activity International

Landen bezocht: